مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 08:002023-08-30اجتماعي

اجرای طرح نخلستان در لرستان/راه اندازی 10 رشته مشاغل خانگی برای بانوان


براساس طرح نخلستان، دانشجویان فارغ التحصیل و دانش آموزان مقطع متوسطه متناسب با رشته خود آموزش های نرم افزاری و سخت افزاری را فرا می گیرند تا بتوانند پس از فراغت از تحصیل به بازار کار وارد شوند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فنی وحرفه ای لرستان گفت: براساس طرح نخلستان، دانشجویان فارغ التحصیل و دانش آموزان مقطع متوسطه متناسب با رشته خود آموزش های نرم افزاری و سخت افزاری را فرا می گیرند تا بتوانند پس از فراغت از تحصیل به بازار کار وارد شوند.

حشمت اله معتمدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از طرح های ملی سازمان فنی وحرفه ای، طرح نخلستان بوده که با هدف مهارت افزایی دانش آموختگان آموزش عالی طراحی شده است.

وی اضافه کرد: این طرح به منظور توانمندسازی و ارتقای مهارت دانشجویان و فارغ التحصیلان تدوین شده و در لرستان نیز اجرایی شده است.

مدیرکل فنی وحرفه ای لرستان گفت: براساس این طرح دانشجویان فارغ التحصیل و دانش آموزان مقطع متوسطه متناسب با رشته خود آموزش های نرم افزاری و سخت افزاری را فرا می گیرند تا بتوانند پس از فراغت از تحصیل به بازار کار وارد شوند.

معتمدی در ادامه با بیان اینکه آموزش زنان خانه دار یکی دیگر از طرح های مهم فنی وحرفه ای است، ادامه داد: آموزش هایی با عنوان مشاغل خانگی به بانوان خانه دار ارائه می دهیم تا آنان در کنار کار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نخلستان در لرستان/راه اندازی 10 رشته مشاغل خانگی برای بانوان

اجرای طرح نخلستان در لرستان/راه اندازی 10 رشته مشاغل خانگی برای بانوان