مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 12:452023-09-02بين الملل

گفتگوی تلفنی «اسماعیل هنیه» با رییس شورای عالی لیبی


اسماعیل هنیه در تماس تلفنی با رییس شورای عالی لیبی ضمن رایزنی درباره تحولات مربوط به دیدار وزیر خارجه سابق لیبی و همتای صهیونیست، از موضع رسمی و مردمی لیبی در حمایت از فلسطین تمجید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جنبش حماس، رییس دفتر سیاسی این جنبش در تماس تلفنی با رییس شورای عالی لیبی از موضع رسمی و مردمی این کشور در حمایت از ملت فلسطین و مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

اسماعیل هنیه در ادامه رایزنی با مقامات لیبی، جمعه شب با محمد تکاله رییس شورای عالی لیبی تماس گرفت و دو طرف ضمن رایزنی درباره حمایت قابل تقدیر دولت و مردم لیبی از آرمان فلسطین و اعلام مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، به بررسی اوضاع و تحولات پس از دیدار نجلاء المنقوش و الی کوهن پرداختند.

هنیه در این تماس تلفنی تصریح کرد: مردم فلسطین با توجه به موج عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی که متأسفانه علی رغم انبوهی از مخالفت های مردمی در برخی پایتخت های عربی رخنه کرده است، رضایت و قدردانی خود را از موضع گیری ممتاز مردم و دولت لیبی ابراز و به آن افتخار می کنند.

وی تأکید کرد: موضع لیبی در مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر در منطقه حاکی از حمایت قوی این کشور از آرمان و مردم فلسطین در مواجهه با افر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی تلفنی «اسماعیل هنیه» با رییس شورای عالی لیبی

گفتگوی تلفنی «اسماعیل هنیه» با رییس شورای عالی لیبی