مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 15:202023-08-26سياسي

برگزاری بیش از 70 برنامه فرهنگی و هنری هفته دولت در نهاوند


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند از برگزاری بیش از 70 برنامه مختلف فرهنگی و هنری طی هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند از برگزاری بیش از 70 برنامه مختلف فرهنگی و هنری طی هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

امیر بحیرایی شنبه 4 شهریور در جلسه کمیته فرهنگی گرامیداشت هفته دولت در شهرستان نهاوند، اظهار کرد: هفته دولت یادآور شهادت دولتمردان ایران اسلامی شهید محمدعلی رجایی و شهید محمدجواد باهنر است، از این رو این هفته دارای معانی و مفاهیم ارزشمند و والایی است که با اصول و آرمان های انقلاب اسلامی عجین شده است.

وی افزود: ایام این هفته فرصت های مهم و ارزنده ای برای انجام فعالیت های فرهنگی و هنری است و در همین راستا این اداره همچون سال های گذشته برگزاری برنامه های متعددی را به مناسبت هفته دولت در نظر گرفته است.

بحیرایی ادامه داد: طی هفته گرامیداشت دولت برنامه های متنوعی در سطح شهرستان برگزار می شود و باید با هماهنگی به دنبال هم افزایی دستگاه های مجری باشیم تا برنامه هایی در خور جایگاه والای انسانی و مقام شامخ این دو شهید برگزار شود.

مسئول کمیته فرهنگی ستاد گرامیداشت هفته دولت در شهرستان نهاوند اضافه کرد: دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 70 برنامه فرهنگی و هنری هفته دولت در نهاوند

برگزاری بیش از 70 برنامه فرهنگی و هنری هفته دولت در نهاوند