مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 14:302023-08-24اقتصادي

باید به سرمایه گذار بخش خصوصی اجازه دهید با سرمایه خود اتوبوس بیاورد


اگر به سرمایه گذار بخش خصوصی اجازه دهید با سرمایه خود اتوبوس بیاورد، اداره کند و بیشتر بگیرد، در مقایسه با تاکسی و تاکسی های اینترنتی باز هم یک دهم قیمت است.

- ایسنا/خراسان رضوی شهردار اسبق مشهد گفت: اگر به سرمایه گذار بخش خصوصی اجازه دهید با سرمایه خود اتوبوس بیاورد، اداره کند و بیشتر بگیرد، در مقایسه با تاکسی و تاکسی های اینترنتی باز هم یک دهم قیمت است.

محمد پژمان امروز، 2 شهریورماه، در نشستی با عنوان عوارض و بهای خدمات شهری؛ فلسفه وجودی و کارکرد مدیریتی از سلسله نشست های تخصصی گفتمان شهر که در پژوهشکده نوین شهر معنوی ثامن برگزار شد، اظهار کرد: اگر ما کالا و خدماتی را که لازم داریم، بخش خصوصی ارائه دهد از هر بعدی نگاه کنیم، بهتر است.

وی با بیان اینکه وضعیت درآمدی و منابع مردم برای استفاده در بازار رقابتی کافی نیست، عنوان کرد: چرا یک بار همین مساله را حل نمی کنیم؟ هر چیزی از وضعیت طبیعی خارج شد از همه مدارات خارج شده، در نتیجه در آن تبعیض، بی انصافی، هزینه اضافه و فساد وجود دارد.

شهردار اسبق مشهد بیان کرد: کالا و خدماتی که دولت و شهرداری ها ارائه می دهند چند برابر هزینه واقعی آن است و مردم آن را تحمل می کنند.

هرچه در ضوابط و مقررات شهرسازی دستکاری کنید کیفیت زندگی مردم را کاهش می دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید به سرمایه گذار بخش خصوصی اجازه دهید با سرمایه خود اتوبوس بیاورد

باید به سرمایه گذار بخش خصوصی اجازه دهید با سرمایه خود اتوبوس بیاورد