مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 21:202023-09-02سياسي

معصومه ابتکار : تحقق عدالت جنسیتی در دولت سیزدهم فراموش شده است


معصومه ابتکار در یادداشتی با عنوان «فراموشی تحقق عدالت جنسیتی در دولت سیزدهم» در روزنامه اعتماد نوشت: حدود 30 لایحه و پیشنهاد (در حوزه زنان) با تهیه اسناد پشتیبان در دولت دکتر روحانی تهیه شد.

- معصومه ابتکار در یادداشتی با عنوان فراموشی تحقق عدالت جنسیتی در دولت سیزدهم در روزنامه اعتماد نوشت: حدود 30 لایحه و پیشنهاد (در حوزه زنان) با تهیه اسناد پشتیبان در دولت دکتر روحانی تهیه شد.

معصومه ابتکار نوشت: شاخص های خانواده در ستاد ملی زن و خانواده به تصویب رسید؛ ولی متاسفانه مانند تحقق عدالت جنسیتی به فراموشی سپرده شده، در حالی که اینها همه مصوب ستادی فرابخشی و فراقوه ای بوده و جنبه قانونی دارند.

  معصومه ابتکار در یادداشتی با عنوان فراموشی تحقق عدالت جنسیتی در دولت سیزدهم در روزنامه اعتماد نوشت: حدود 30 لایحه و پیشنهاد (در حوزه زنان) با تهیه اسناد پشتیبان در دولت دکتر روحانی تهیه شد.

از جمله اصلاح قانون ناظر بر الحاق نام مادر به اطلاعات هویتی کارت ملی، اصلاح قانون مبنی بر ممنوعیت ازدواج سرپرست و فرزند خوانده، اصلاح قانون گذرنامه در حکم اجازه زوج در صدور لوایح و مواد قانونی متعددی در تداوم برنامه گذرنامه زوجه، اصلاح ماده 1041 قانون مدنی درباره تعیین حداقل سن قانونی ازدواج، اصلاح قانون حمایت خانواده مبنی بر توسعه اختیارات ماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معصومه ابتکار : تحقق عدالت جنسیتی در دولت سیزدهم فراموش شده است

معصومه ابتکار : تحقق عدالت جنسیتی در دولت سیزدهم فراموش شده است