مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 10:252023-09-07ورزشي

اجرای برنامه استعدادیابی بین ورزشکاران بیماری های خاص و پیوند عضو


دبیرکل فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند عضو از استعداد یابی بین ورزشکاران بیماری های خاص به مثابه یک اولویت در این فدراسیون یاد کرد و گفت: - برنامه جامع استانی در این زمینه اجرا می شود.

سید محسن موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مسائلی که برای همه هیئت های ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای کل کشور مطرح می شود مقوله درآمدزایی و توانمند سازی است، تاکید کرد: قبل از برگزاری مجمع هیئت ورزش های خاص و پیوند اعضای استان سمنان، جلسه مشترکی با مسئولان ورزش و جوانان استان داشتیم که قول مساعد همکاری در این زمینه داده شده است.

وی با بیان اینکه دومین سیاست گذاری هیئت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا، موضوع استعدادیابی ورزشکاران است، بیان داشت: تلاش می کنیم که با برنامه ریزی جامعی که از سوی هیئت های استانی صورت می گیرد، استعدادیابی را به بهترین نحو انجام دهیم.

دبیرکل فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا با بیان اینکه در استان سمنان 353 ورزشکار تحت پوشش هیئت هستند، تاکید کرد: این ورزشکاران از ابتدای سال 1401 تا کنون 16 مدال رنگارنگ را کسب کرده که نشان از توانمندی های ورزشکاران پیوند عضو یا بیماران خاص استان سمنان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه استعدادیابی بین ورزشکاران بیماری های خاص و پیوند عضو

اجرای برنامه استعدادیابی بین ورزشکاران بیماری های خاص و پیوند عضو