مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 08:452023-09-13سياسي

ادعاهای آمریکا در شورای حکام آژانس درباره فعالیت هسته ای ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، «لورا هولگِیت»، نماینده آمریکا در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی تولید اورانیوم با غلظت شصت درصدی از سوی ایران را اقدامی نگران کننده توصیف از سوی تهران عنوان کرد و خواستار توقف چرخه .

- نماینده آمریکا در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی به طرح ادعاهایی درباره تولید اورانیوم 60 درصدی در ایران پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، لورا هولگِیت ، نماینده آمریکا در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی تولید اورانیوم با غلظت شصت درصدی از سوی ایران را اقدامی نگران کننده توصیف از سوی تهران عنوان کرد و خواستار توقف چرخه تولید اورانیوم 60 درصدی در ایران شد.

نماینده آمریکا که ادعا های خود را در دومین روز از نشست شورای حکام در وین، پایتخت اتریش مطرح می کرد، همچنین به گزارش سایت قطره و به نقل ازاخیر رافائل گروسی ، مدیر کل آژانس درباره توسعه برنامه هسته ای ایران فراتر از چارچوب توافق هسته ای اشاره و از این روند به شدت انتقاد کرد.

نماینده آمریکا در نشست شورای حکام همچنین مدعی شد که نصب سانتریفیوژ های پیشرفته و انباشت اورانیوم غنی شده با غلظت بالا به وسیله ایران نمی تواند هدف صلح آمیز به همراه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعاهای آمریکا در شورای حکام آژانس درباره فعالیت هسته ای ایران

ادعاهای آمریکا در شورای حکام آژانس درباره فعالیت هسته ای ایران