مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 13:452023-08-26سياسي

ماهنامه «خیمه» با پرونده ویژه اربعین از زیر چاپ درآمد


جدیدترین شماره ماهنامه خیمه با موضوعات مختلف درباره ماه صفر، همراه با پرونده «چهلم امام» ویژه اربعین حسینی منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، ماهنامه خیمه در بیست ودومین سال انتشار، روی جلد شماره 158 خود را به تصویری از مرحوم آیت الله سیدمحمود حسینی شاهرودی، احیاگر پیاده روی اربعین اختصاص داده و طی گفت وگویی با حجت الاسلام نصیری فرد، زندگی این عالم مجاهد در عراق را مورد بررسی قرار داده است.

خیمه همچنین در پرونده چهلم امام ویژه اربعین حسینی، سراغ یکی از موکب داران جوان اربعین و یکی از اعضای فعال کادر درمان حاضر در مسیر اربعین رفته و ریزه کاری های این حرکت عظیم را از منظر این دو نفر بررسی کرده است.

بررسی چندین کتاب روایی از پیاده روی اربعین و صفحه اختصاصی شعر اربعین زیر نظر استاد حاج علی انسانی نیز از دیگر مطالب مندرج در این پرونده است.

میزگرد بررسی شعر آیینی با حضور چهار نفر از شاعران این عرصه همچون علی داودی، سیدحسین متولیان، کاظم رستمی و علی اکبر فرهنگیان از جمله مطالب این شماره خیمه است.

همچنین یادداشتی به قلم آیت الله کریمی جهرمی، گفت وگو با حاج علی ملائکه (مداح اختصاصی حرم رضوی)، بازخوانی روایتی تاریخی و مستند از کشتار مردم کربلا توسط وهابیون در 230 سال پیش، یادی از آقا میرولی الله ذاکری (مداح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهنامه «خیمه» با پرونده ویژه اربعین از زیر چاپ درآمد

ماهنامه «خیمه» با پرونده ویژه اربعین از زیر چاپ درآمد