مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 15:552023-09-19اقتصادي

امکان افزایش تجارت ایران و عراق تا 30 میلیارد دلار


رییس اتاق مشترک ایران و عراق با بیان اینکه حجم معاملات تجاری ایران و عراق می تواند به 20 میلیارد دلار برسد و بعضا گفته می شود امکان افزایش آن تا 30 میلیارد دلار هم هست، - رییس اتاق مشترک ایران و عراق با بیان اینکه حجم معاملات تجاری ایران و عراق می تواند به 20 میلیارد دلار برسد و بعضا گفته می شود امکان افزایش آن تا 30 میلیارد دلار هم هست، گفت که سال گذشته با وجود تمام مشکلات 11 میلیارد دلار صادرات به عراق داشتیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یحیی آل اسحاق در همایش نشست راهکارهای توسعه پایدار تجارت ایران و عراق در افق 2025 اظهار کرد: بازار عراق تا سال های آینده از فرصت های صادراتی برخوردار است.

اما برای حفظ و توسعه این بازار باید متناسب با واقعیت ها عمل کرد و سه شرط لازم برای حفظ این بازار را رعایت کرد.

به طور کلی روابط تجاری ایران و عراق در کوتاه و بلند مدت یک رابطه استراتژیک است و حجم معاملات تجاری ایران و عراق می تواند به 20 میلیارد دلار برسد و بعضا گفته می شود امکان افزایش آن تا 30 میلیارد دلار هست؛ ضمن اینکه این حرف شعار نیست و کاملا دست یافتنی است.

رییس اتاق مشترک ایران و عراق با بیان اینکه فعالان اقتصادی، صاحبان خدمات و صاحبان صنایع می توانند بهترین استفاده از در تجارت با عراق کسب کنند، گفت: ایران فرصت صادرات به کشورهای CIS را در گذشته از دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان افزایش تجارت ایران و عراق تا 30 میلیارد دلار

امکان افزایش تجارت ایران و عراق تا 30 میلیارد دلار