مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 10:202023-08-26اجتماعي

آذربایجان غربی بارانی می شود


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: بر اساس بررسی آخرین الگوهای پیش یابی و با توجه به فعالیت امواج بارشی در منطقه رگبار باران و وزش باد شدید برای استان پیش بینی می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: بر اساس بررسی آخرین الگوهای پیش یابی و با توجه به فعالیت امواج بارشی در منطقه رگبار باران و وزش باد شدید برای استان پیش بینی می شود.

حمیده مطیعی در گفت و گو با ایسنا گفت: این سامانه بارشی از بعد از ظهر روز دوشنبه ششم شهریور به صورت رگبار باران رعد و برق در نیمه شمالی و وزش باد شدید و گرد و خاک کلیه مناطق با تاکید بر جنوب استان را تا پایان سه شنبه هفته جاری در بر خواهد گرفت.

وی نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر شهری، سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها، احتمال برخورد صاعقه و خسارت به سازه های سبک و کاهش کیفیت هوا در اثرات لحظه ای هشدار داد.

مطیعی اظهار کرد: سرعت وزش باد تا 50 کیلومتر بر ساعت پیش بینی می شود.

این کارشناس هواشناسی استان در خصوص کمینه و بیشینه دمای استان طی 24 ساعت گذشته اظهارکرد: طی شبانه روز گذشته تخت سلیمان ( تکاب) با 9 درجه بالای صفر خنک ترین و شهرهای مهاباد، بوکان، شاهین دژ و پلدشت با 37 درجه بالای صفر، گرمترین شهرهای استان گزارش شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان غربی بارانی می شود

آذربایجان غربی بارانی می شود