مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 11:352023-09-02بين الملل

مخبر: رسیدن به 30 میلیارد یورو مراودات تجاری در سال با عراق قابل دستیابی است


رسیدن به حجم 30 میلیارد یورو مراودات تجاری در سال با عراق، کاملا قابل دستیابی است.

- ایسنا/خوزستان معاون اول رییس جمهور گفت: رسیدن به حجم 30 میلیارد یورو مراودات تجاری در سال با عراق، کاملا قابل دستیابی است.

محمد مخبر در آیین رسمی آغار عملیات اجرایی راه آهن شلمچه – بصره که امروز 11 شهریورماه در نقطه صفر مرزی در عراق برگزار شد، اظهار کرد: مراسم پیاده روی اربعین، بزرگترین رویداد جهانی است که در آن بیش از 20 میلیون نفر از سراسر جهان با عشق و اخلاص، همدلی و همراهی، همگام و هم هدف، به سوی حرم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) راهپیمایی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه این یک رویداد تمدن ساز است، افزود: از دولت و ملت عراق، برای میزبانی بی نظیر، سخاوتمندانه و گسترده این مراسم که بهترین خدمات را به زائران ارائه می کنند، تشکر و قدردانی می کنیم.

معاون اول رییس جمهور عنوان کرد: شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نماد وحدت، دوستی و برادری دو ملت ایران و عراق هستند و امنیت را به مردم دو کشور هدیه کردند.

مخبر با اشاره به پروژه راه آهن شلمچه – بصره گفت: امروز شاهد آغاز به کار یکی از مهمترین پروژه های مشترک و تحول ساز بین ایران و عراق هستیم که تمام منطقه را تحت تاثیر قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: رسیدن به 30 میلیارد یورو مراودات تجاری در سال با عراق قابل دستیابی است

مخبر: رسیدن به 30 میلیارد یورو مراودات تجاری در سال با عراق قابل دستیابی است