مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 14:552023-09-11سياسي

خلاقیت و انقلاب در عکاسی چطور اتفاق می افتد/ اهمیت دغدغه ذهنی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی طاهری هنرمند عکاس و مدرس دانشگاه درباره خلاقیت و نگاه انقلابی در عکاسی به معنای دگرگونی و توجه به تحولات بیرونی بیان کرد: - مهدی طاهری هنرمند عکاس درباره خلاقیت و نگاه انقلابی در عکاسی توضیحاتی ارائه کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی طاهری هنرمند عکاس و مدرس دانشگاه درباره خلاقیت و نگاه انقلابی در عکاسی به معنای دگرگونی و توجه به تحولات بیرونی بیان کرد: در هر برهه ای از زمان، هنرمندان با توجه به شرایط جامعه و دگرگونی های اجتماعی خودشان را تطبیق می دهند و دوست دارند با زبان روز با مردم صحبت کنند؛ این موضوع در شعر به نوعی بروز می کند و در نقاشی و دیگر هنر ها هم به نوعی دیگر.

عکاسی هم همین طور است، اما تفاوتی دارد؛ بخشی از هنر ها از درون هنرمند آغاز می شوند، اما در عکاسی، گاهی مسیرش برعکس است برای مثال در مقاله های تصویری چیزی در ذهن عکاس داریم و موضوعی در بیرون اتفاق می افتد که باید این ها به هم پیوند زده شود تا نتیجه بدهد.

فکر می کنم کسی که بخواهد نگاهی خلاقه به تحولات داشته باشد، ابتدا باید خودش صاحب فکر باشد و تحولات را درک کرده باشد.

وی گفت: درباره نگاه انقلابی در عکاسی نیز همین گونه است و عکاس باید ابتدا تغییر و تحولات و شرایط جامعه را خوب درک کرده باشد و برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاقیت و انقلاب در عکاسی چطور اتفاق می افتد/ اهمیت دغدغه ذهنی

خلاقیت و انقلاب در عکاسی چطور اتفاق می افتد/ اهمیت دغدغه ذهنی