مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 16:502023-09-17سياسي

انتشار 40 عنوان کتاب مرتبط با دفاع مقدس در سمنان/ رونمایی از 15 کتاب صوتی


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان از تدوین و انتشار 40 عنوان کتاب مرتبط با دفاع مقدس در این استان تا هفته دفاع مقدس امسال خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان از تدوین و انتشار 40 عنوان کتاب مرتبط با دفاع مقدس در این استان تا هفته دفاع مقدس امسال خبر داد.

سردار عباس مطهری 26 شهریورماه در آستانه هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران بااعلام خبر اظهار کرد: علاوه بر این 15 عنوان کتاب صوتی نیز در استان تدوین و منتشر شده است.

وی از رونمایی از 15 کتاب صوتی در هفته دفاع مقدس امسال خبر داد و افزود: قرار است که این تعداد تا زمان برگزاری کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان به 30 کتاب صوتی برسند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همچنین از هدفگذاری برای انتشار 60 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس تا برگزاری دومین کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان خبر داد و تصریح کرد: استان سمنان برای هفته دفاع مقدس امسال برنامه های متنوعی پیش بینی کرده است.

سردار مطهری از برنامه ریزی برای اجرای برنامه های فرهنگی در یادمان های شهدای گمنام استان خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری محافل خاطره گویی با حضور رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا، برپایی یادواره های شهدا، مسابق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار 40 عنوان کتاب مرتبط با دفاع مقدس در سمنان/ رونمایی از 15 کتاب صوتی

انتشار 40 عنوان کتاب مرتبط با دفاع مقدس در سمنان/ رونمایی از 15 کتاب صوتی