مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 16:052023-09-11بين الملل

ارومیه آماده امضای مراودات دوستی با حکاری است


فرماندار شهرستان ارومیه با قدردانی از حضور والی حکاری کشور ترکیه در راستای توسعه ارتباطات بین 2 استان آذربایجان غربی و حکاری گفت: آماده امضای مراودات دوستی با این شهر هستیم.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار شهرستان ارومیه با قدردانی از حضور والی حکاری کشور ترکیه در راستای توسعه ارتباطات بین 2 استان آذربایجان غربی و حکاری گفت: آماده امضای مراودات دوستی با این شهر هستیم.

غلامحسین عماری دوشنبه 20 شهریور در پنجاه و پنجمین کمیته فرعی و امنیتی شهرستان ارومیه و استان حکاری ترکیه افزود: پیوند میان جمهوری اسلامی ایران و ترکیه ناگسستنی است و علاوه بر آن، ارومیه و حکاری پیوند دوستی و ارتباط تاریخی با همدیگر دارند.

وی میزبانی ارومیه در این دیدار را فرصتی مناسب برای ارتقای سطح دوستی میان 2 شهر دانست و ادامه داد: ارومیه آماده امضای مراودات دوستی با حکاری برای ارتقای امنیت مرزی و تحقق اهداف اقتصادی و اجتماعی است.

والی استان حکاری و رییس هیات ترکیه ای نیز در این نشست با قدردانی از میزبانی ارومیه اظهار کرد: این نشست ها فرصت مناسبی برای تحقق اهداف اقتصادی و اجتماعی است.

علی چلیک اضافه کرد: برگزاری این چنین اجلاس هایی روابط میان 2 شهر را گسترش می دهد و همین موضوع تاثیر متمایزی در ارتقای سطح امنیتی مرزی و تحقق اهداف همه جانبه در همسایگی 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارومیه آماده امضای مراودات دوستی با حکاری است

ارومیه آماده امضای مراودات دوستی با حکاری است