مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 22:102023-09-12سياسي

بهره برداری از طرح جهاد آبرسانی در 21 روستای لرستان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: در مرحله اول جهاد آبرسانی نزدیک به 21 روستا از روستاهای محروم استان آماده بهره برداری هستند.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: در مرحله اول جهاد آبرسانی نزدیک به 21 روستا از روستاهای محروم استان آماده بهره برداری هستند.

یاسر اکبریان بیست و یکم شهریور ماه در جلسه جهاد آبرسانی لرستان اظهار کرد: سرعت اجرایی طرح جهاد آبرسانی در استان در طی 7 ماه گذشته روند مناسبی داشته است و انتظار داریم این روند مطلوب همچنان حفظ شود.

وی گفت: خوشبختانه مجموعه همکاران و بسیج سازندگی به نمایندگی از قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در حال فعالیت های شبانه روزی برای تکمیل آبرسانی به روستاهای محروم استان هستند و مشاهده شده یک باب مخزن را در کمتر از 15 روز به سرانجام رسانده که این نشان از اقدام جهادی و تعهد به حل مشکلات مردم توسط مجموعه شرکت آبفا و بسیج سازندگی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان خاطرنشان کرد: در مرحله اول نزدیک به 21 روستا از روستاهای محروم در قالب طرح جهاد آبرسانی آماده بهره برداری هستند و تا پایان سال امیدواریم تعداد قابل توجهی از این روستاها از نعمت آب سالم برخوردار شوند و در نهایت تا پایان دولت سیزدهم همه تعهدات فی ما بین شرکت آبفا و بسیج سازندگی در حوزه آبرسانی روستایی به سرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از طرح جهاد آبرسانی در 21 روستای لرستان

بهره برداری از طرح جهاد آبرسانی در 21 روستای لرستان