مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 15:152023-09-09سياسي

عزیزی: رسانه های معاند وابسته به رژیم صهیونیستی هستند


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به دیدار اخیر وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با خبرنگاران ضدانقلاب، گفت: علنی شدن این دیدار نشان داد که رسانه های معاند وابسته به صهیونیست ها هستند.

- ابراهیم عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به دیدار اخیر وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با خبرنگاران ضدانقلاب، اظهار داشت: تحرکات رژیم صهیونیستی علیه ایران و اقدام آنان برای تحریک برخی از گروه ها و عناصر وابسته از جمله خبرنگاران رسانه های فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی ایران تازگی ندارد.

وی بیان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران علی رغم اینکه سال گذشته از همه ابزارهای رسانه ای خود استفاده کردند تا ایران را به آشوب و بی ثباتی بکشانند، اما به اهدافشان نرسیدند و الان هم مجدداً می خواهند با حمله رسانه ای سنگین، در کشورمان درگیری ایجاد کنند که راه به جایی نخواهند برد.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سال هاست دشمنان جمهوری اسلامی ایران و رژیم صهیونیستی به شیوه های مختلف سعی می کنند و همه ظرفیت های خود را به کار می گیرند تا به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند اما هر بار شکست می خورند.

عزیزی ادامه داد: اقدام اخیر رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی و برگزاری جلسه وزیر اطلاعات صهیونیست ها با خبرنگاران ضدانق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزیزی: رسانه های معاند وابسته به رژیم صهیونیستی هستند

عزیزی: رسانه های معاند وابسته به رژیم صهیونیستی هستند