مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 07:072023-09-20سياسي

نفرات برتر بخش رسانه ششمین اشکواره ملی حسینی معرفی شدند


پس از پایان ششمین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی نفرات برتر هر سه بخش با داوری 463 اثر معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، آیین اختتامیه ششمین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی شب گذشته با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور، مسؤولان استانی و شهری پایان یافت که در بخش رسانه نفرات برتر پس از داوری 463 اثر معرفی شدند.

در بخش رسانه ششمین اشکواره ملی حسینی اصحاب رسانه از 16 استان کشور آثار فاخر خود را در سه بخش سرمقاله و یادداشت، گزارش و مصاحبه ارسال کردند که در پایان به رتبه های برتر تندیس اشکواره، لوح سپاس و هدایای نقدی اختصاص یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محبوبه فرامرزی از استان خراسان رضوی در بخش گزارش حائز رتبه برتر شد، فائزه قره پور از استان آذربایجان شرقی رتبه دوم را از آن خود کرد و عاطفه اسماعیل منش از استان خوزستان به مقام سوم دست یافت.

در بخش مصاحبه و گفتگو هیأت داوران اثری را شایسته دریافت رتبه اول ندانستند همچنین سمیه مصور از استان اصفهان به جایگاه دوم دست یافت و امید حسینی نژاد منتظری از استان خراسان رضوی حائز رتبه سوم شد.

علی ابراهیمی گتابی از استان مازندران در بخش سرمقاله و یادداشت رتبه نخست را از آن خود کرد، غلامرضا بنی اسدی از استان خراسان رضوی حائز رتبه دوم شده و رقیه توسلی از استان مازندران جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرات برتر بخش رسانه ششمین اشکواره ملی حسینی معرفی شدند

نفرات برتر بخش رسانه ششمین اشکواره ملی حسینی معرفی شدند