مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 12:352023-09-11حوادث

کشف 1045 سکه جعلی منتسب به دوره هخامنشی/ بازداشت 2 جاعل کلاهبردار


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو نفر که قصد داشتند با فروش بیش از 1000 سکه تقلبی منسوب به دوره هخامنشی دست به کلاهبرداری بزنند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمد معظمی گودرزی در تشریح جزییات این خبر گفت: چندی پیش ماموران کلانتری 157 مسعودیه از طریق منابع خبری و اطلاعاتی متوجه شدند که دو نفر به شکل غیرمجاز در امر خرید و فروش سکه های تاریخی فعالیت دارند که در همین راستا رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و متوجه شدند که گزارش واصله صحیح است.

وی با بیان اینکه هرگونه خرید و فروش آثار تاریخی و ملی در خارج از مقررات و قوانین موجود جرم است، گفت: ماموران تحقیقات خود را آغاز کرده و در جریان آن متوجه شدند که این دو نفر سکه های تاریخی را در اختیار ندارد، بلکه اقدام به جعل این سکه ها کرده و با انتساب آن به دوره هخامنشی قصد کلاهبرداری از خریداران را دارند.

همچنین ماموران متوجه شدند که این متهمان مبلغ 200 میلیون تومان را نیز به عنوان بیعانه و پیش پرداخت از خریدار دریافت کرده اند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه محل حضور این افراد در شهرک مسعودیه مورد شناسایی قرار گرفت، اظهارکرد: در ادامه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم برای انجام عملیات دریافت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 1045 سکه جعلی منتسب به دوره هخامنشی/ بازداشت 2 جاعل کلاهبردار

کشف 1045 سکه جعلی منتسب به دوره هخامنشی/ بازداشت 2 جاعل کلاهبردار