مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 08:502023-09-03حوادث

علت حادثه اخیر تریلر و پژو در بلوار قائم سمنان چه بود؟


رییس کل دادگستری استان سمنان از دستگیری راننده فراری در سمنان کمتر از 24 ساعت خبر داد؛ اما علت حادثه اخیر تریلر و پژو در بلوار قائم سمنان چه بود؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد جعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان صبح امروز به خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سانحه برخورد یک دستگاه تریلر با خودروی سواری پژو 405 در بلوار قائم سمنان، دستگاه قضایی با عمل به هنگام، دستورات قانونی لازم را برای دستگیری متهم صادر کرد.

وی گفت: صبح روز 30 مردادماه بود که یک دستگاه تریلر با خودروی پژو 405 در بلوار قائم سمنان برخورد کرد و منجر به بروز حادثه شد.

رییس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: به محض وقوع این اتفاق، به دادستان مرکز استان سمنان دستور داده شد تا نسبت به بررسی علت وقوع با بررسی ابعاد مختلف اعم از علت تردد تریلر در شهر آن هم در ساعات اولیه روز و انگیزه بروز این حادثه ورود قانونی و جدی را معمول داشته و دستورات لازم را به ضابط عام صادر کند.

عبداللهی گفت: علی رغم گمانه زنی های مختلف در خصوص علت وقوع حادثه، در تحقیقات اولیه مشخص شد که اختلاف در مقدار توزین کالای حمل شده در بارنامه با مقدار تحویل داده شده به دریافت کننده عامل ایجاد اختلاف بین طرفین بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت حادثه اخیر تریلر و پژو در بلوار قائم سمنان چه بود؟

علت حادثه اخیر تریلر و پژو در بلوار قائم سمنان چه بود؟