مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 09:502023-09-17بين الملل

گروه های مقاومت: قتل عام های رژیم صهیونیستی با گذر زمان پاک نمی شوند


گروه های مقاومت به مناسبت سالروز کشتار «صبرا و شتیلا» تاکید کردند که گذر زمان جنایات رژیم صهیونیستی را پاک نخواهد کرد و این جنایان قادر به درهم شکستن اراده مقاومت فلسطین نیست.

- گروه های مقاومت به مناسبت سالروز کشتار صبرا و شتیلا تاکید کردند که گذر زمان جنایات رژیم صهیونیستی را پاک نخواهد کرد و این جنایان قادر به درهم شکستن اراده مقاومت فلسطین نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، جهاد طه، سخنگوی حماس در سخنانی به همین مناسبت با بیان اینکه قتل عام های رژیم صهیونیستی با گذر زمان پاک نخواهد شد، تاکید کرد: ملت فلسطین تا زمان آزادسازی فلسطین به حق بازگشت و اصول ملی آن پایبند خواهند ماند.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ها برای از بین بردن مساله فلسطین از طریق بی ثبات کردن شرایط آوارگان فلسطینی و سلب حق بازگشت آنها به خانه هایشان، تلاش های بیهوده ای است که موفقیت آمیز نخواهد بود.

طه همچنین گفت: به شهادت رسیدن 5000 تن در یک جنایت هولناک، گواهی بر خونریز و سادیسم بودن رژیم اشغالگر خواهد بود و این نشان می دهد که اسراییل رژیمی غاصب مبتنی بر تروریسم و ​​نژادپرستی است.

در همین حال، محمد الحاج موسی، سخنگوی رسانه ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز با بیان اینکه در چهل و یکمین سالروز کشتار صبرا و شتیلا، ملت فلسطین در مسیر آزدی و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های مقاومت: قتل عام های رژیم صهیونیستی با گذر زمان پاک نمی شوند

گروه های مقاومت: قتل عام های رژیم صهیونیستی با گذر زمان پاک نمی شوند