مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 13:452023-08-25سياسي

هفته دولت بهترین فرصت برای ارزیابی عملکرد دولت است


امام جمعه سلطانیه، از هفته دولت به عنوان بهترین فرصت برای ارزیابی عملکرد دولت سیزدهم یاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبر دو کتاب اسم تو مصطفاست و سرباز روز نهم که روایتی از زندگی بسیجی شهید مصطفی صدرزاده است، تصریح کرد: شهید مصطفی صدرزاده یک الگو برای جوانان امروز و فردا است و ما هر چه داریم ثمره خون شهدا است و کسانی که در پیاده روی اربعین شرکت می کنند، به نیابت از شهدا در پیاده روی اربعین حضور دارند.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به سفر رییس جمهور به آفریقای جنوبی و شرکت در اجلاس بریکس و عضویت ایران در این گروه و با بیان اینکه بریکس در واقع پنج کشور قدرت اقتصادی جهان است که حدود 42 درصد جمعیت جهان را دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 23 کشور به طور رسمی درخواست عضویت در این گروه هستند و ایران نیز از جمله این کشورها به شمار می رود.

حجت الاسلام حسینی نسب ادامه داد: عضویت ایران در بریکس یک دستاورد مهم دیگر برای نظام و دولت است و نشان می دهد که دولت در سیاست خارجی کارنامه قابل قبولی دارد و این نتیجه چند جانبه گرایی و روابط با همه کشورها به جای توجه به غرب است.

وی با بیان اینکه بعد از عضویت ایران در شانگهای، عضویت در بریکس نشانه رویکرد نوین کشورهای قدرتمند غیرغربی به نقش ایران در تغییر هندسه قدرت جهانی است، افزود: بریکس رقیب جدی برای اقتصاد غرب است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته دولت بهترین فرصت برای ارزیابی عملکرد دولت است

هفته دولت بهترین فرصت برای ارزیابی عملکرد دولت است