مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 18:512023-09-14حوادث

دستگیری 17 نفر به اتهام ارتکاب جرایم خشن در پارس آباد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، فیروز فرهانی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری 17 نفر به اتهام ارتکاب جرایم خشن طی کمتر از 2 هفته در شهرستان پارس آباد اظهار کرد: برخورد جدی با اراذل و اوباش در دستور کار است و این اشخاص از ارفاقات قانونی محروم خواهند شد و هیچ اغماض و مماشاتی در برخورد با اراذل و اوباش، مخلین نظم و آسایش عمومی و مرتکبین جرایم خشن صورت نپذیرفته و نخواهد پذیرفت، چرا که پرداخت به امنیت شهروندان و برخورد سریع، دقیق و قاطعانه با برهم زنندگان امنیت از وظایف و اولویت های اصلی دادستانی است.

وی افزود: در هیچ نظام حقوقی و جامعه ای جرایم خشن قابل تحمل نیست، به همین دلیل پیشگیری کیفری در مقابله با مرتکبین این دسته از جرایم جزو اولویت های دستگاه قضایی است و دستور ویژه برای دستگیری متهمان مذکور به ضابطان عام داده شده است.

که البته در بیشتر موارد یاد شده جرایم ارتکابی مشهود بوده و بر اساس اختیارات قانونی ضابطان عام راسا ودر محدوده قانون اقدام می کنند.

دادستان شهرستان پارس آباد ادامه داد: دادستانی قدردان زحمات طاقت فرسای فرماندهی فراجای شهرستان و پرسنل تحت امر بوده و قاطعانه از اقدامات ضابطان محترم در تامین امنیت مردم حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 17 نفر به اتهام ارتکاب جرایم خشن در پارس آباد

دستگیری 17 نفر به اتهام ارتکاب جرایم خشن در پارس آباد