مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 11:452023-09-18فرهنگي

حضور سفالگر البرزی در همایش سرامیک ازبکستان


سرپرست معاونت صنایع دستی البرز از راهیابی یکی از هنرمندان صنایع دستی استان در رشته سفال سنتی لعابدار به دومین جشنواره بین المللی صنایع دستی کوقند و اولین همایش بین المللی سرامیک ریشتان در کشور ازبکستان در بین سه هنرمند منتخب کشور خبر داد.

- ایسنا/البرز سرپرست معاونت صنایع دستی البرز از راهیابی یکی از هنرمندان صنایع دستی استان در رشته سفال سنتی لعابدار به دومین جشنواره بین المللی صنایع دستی کوقند و اولین همایش بین المللی سرامیک ریشتان در کشور ازبکستان در بین سه هنرمند منتخب کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرزاد تیمورزاده روز دوشنبه 27 شهریور 1402 اظهار کرد: با هماهنگی های صورت گرفته هنرمند البرزی که آثاری از او دارای مهر مرغوبیت ملی هم هستند همراه با سه هنرمند کشور به این رویداد اعزام می شود.

به گفته سرپرست معاونت صنایع دستی البرز، آرزو انوشه که در زمینه سفال سنتی لعابدار فعالیت می کند با توجه به داشتن آثاری که دارای نشان اصالت ملی هستند، در همایش بین المللی سرامیک ریشتان که از 31 شهریور تا یکم مهر برگزار می شود، حضور می یابد.

تیمورزاده دومین جشنواره بین المللی صنایع دستی کوقند و اولین همایش بین المللی سرامیک ریشتان در کشور ازبکستان را رویدادی مهم در جهت گسترش صنایع دستی در سطح بین المللی و با حضور هنرمندان برگزیده از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور سفالگر البرزی در همایش سرامیک ازبکستان

حضور سفالگر البرزی در همایش سرامیک ازبکستان