مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 22:402023-08-28حوادث

سوای مالکان و مدیران کلینیک، وزارت بهداشت، شهرداری و آتش نشانی هم محکوم شدند


فرجامی که با رقم خوردن آن، برخی رویدادهای تلخی که در گذشته رقم خورده، یادآوری خواهد شد و حسرتی شکل خواهد گرفت که به نوعی همیشگی است؛ اینکه آیا پرونده حادثه مرگبار پلاسکو نمی توانست به چنین بررسی و مجازات هایی منجر شود؟ آیا اگر رسیدگی به این دست پرونده .

- به فاصله سه سال و چندماه از بروز رویدادی هولناک در کلینیکی در تهران که جان 19 تن را ربود، حالا خبر می رسد که این پرونده فرجام یافته است؛ فرجامی جالب توجه و البته کم سابقه.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دهم تیر سال 99 انفجار و آتش سوزی هولناکی در مرکز پزشکی سینا مهر واقع در خیابان شریعتی رخ داد که مرگ 15 زن و 4 مرد را رقم زد.

حریقی که ابعاد بزرگ و عجیبش موجب شد بازار شایعات پیرامونش به سرعت داغ شود و کار تا آنجایی بالا بگیرد که برخی مدعی شوند وجود و نگهداری برخی مواد خاص در این کلینیک موجب شده که حریق شکل گرفته در حیاط این مجموعه اینچنین به سرعت سراسر سازه کلینیک را در بر بگیرد و در نهایت به رقم خوردن این رویداد مرگبار منجر شود.

رویدادی که البته واکنش سریع مسئولین را به دنبال داشت و در نتیجه این اقدامات، تب شایعات پیرامون آن به سرعت فروکش کرد؛ از پیام های تسلیت متعدد که پیام رهبر انقلاب نیز در میان آنها خودنمایی می کرد تا صدور دستور وزیر کشور برای رسیدگی فوری ماجرا که موجی از بازداشت ها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوای مالکان و مدیران کلینیک، وزارت بهداشت، شهرداری و آتش نشانی هم محکوم شدند

سوای مالکان و مدیران کلینیک، وزارت بهداشت، شهرداری و آتش نشانی هم محکوم شدند