مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 08:252023-08-31اقتصادي

ایده ای که به صادرات ختم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، شرکت های دانش بنیان شرکت هایی هستند که با علم خود سرمایه و ثروت تولید می کنند.

معمولا افراد نخبه با تلاش و پشتکار فراوان بر اساس نیازهای جامعه ایده های خود را اجرایی کرده و با تبدیل کردن آن به محصول؛ نیاز مبرم کشور به واردات را برطرف می کنند.

شرکت دانش بنیان نخبه استان فارس یکی از شرکت های موفق در این عرصه است که با تلاش بسیارِ مدیرعاملش که ایده ای به منظور رفع نیاز کشور در آن زمینه را داشته تاسیس می شود و روند صعودی رشد را در پیش می گیرد.

مهدی قنبری یکی از نخبگان استان فارسی است که توانسته با تولید گریس های خاص صنعتی علاوه بر کارآفرینی؛ موجب اشتغال 50 نفر دیگر نیز بشود و محصول تولیدی اش را به خارج از کشور صادر کند.

رتبه برتر در تمام مقاطع تحصیلی  او در گفتگو با خبرگزاری فارس از مدارک و سوابق تحصیلی اش سخن گفت و اظهار کرد: مدرک کارشناسی را از دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران و کارشناسی ارشد را از دانشگاه یاسوج گرفتم و مدرک دکترا رشته مهندسی شیمی را نیز از دانشگاه شیراز تحت هدایت دکتر فریدون اسماعیل زاده دریافت کردم و در تمام مقاطع تحصیلی ام بین  رتبه های برتر  و  استعداد های درخشان بودم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده ای که به صادرات ختم شد

ایده ای که به صادرات ختم شد