مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 15:252023-08-30سياسي

21 موکب جهادی بسیج سازندگی در پیاده روی اربعین حضور دارند


رییس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: 21 موکب جهادی بسیج سازندگی در حرکت عظیم و مغناطیس حسینی اربعین خدمت رسانی می کنند.

- مهدی صادقپور در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور گروه های جهادی استان قزوین در پیاده روی اربعین اظهار کرد: حضور و فعالیت جهادگران در حرکت عظیم اربعین علاوه بر ارائه خدمات به زائرین فرصتی برای ترویج و گسترش گفتمان جهادی است.

وی افزود: راه اندازی 21 گروه جهادی در قالب برپایی موکب توسط جهادگران پیش بینی شده و در حال خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) هستند.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین ادامه داد: در سازماندهی موکب ها دقت شده تا با در نظر داشتن توانمندی ها و انگیزه جهادگران، از طریق فعالیت در زمینه های مختلف از جمله پزشکی، دندانپزشکی، خدمات دارویی، اسکان زائرین، پذیرایی و امورات فرهنگی امر خدمت رسانی در بستر اربعین فراهم شود.

وی در پایان یادآور شد: از اهداف برپایی موکب ها می توان به ترویج و فراگیر شدن نهضت خدمت رسانی در اربعین در پرتوی محبت اهل بیت علیهم السلام، ارائه خدمت مادی و معنوی به زائرین اربعین و فرهنگ سازی عمومی آن و همچنین استفاده از ظرفیت های جهادگران در رفع مشکلات و خدمت رسانی به زائرین اربعین اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 موکب جهادی بسیج سازندگی در پیاده روی اربعین حضور دارند

21 موکب جهادی بسیج سازندگی در پیاده روی اربعین حضور دارند