مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:002023-08-26اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 5 طرح عمرانی، ورزشی و کشاورزی در شهرستان بهار


در سومین روز از هفته دولت پنج طرح عمرانی، ورزشی و کشاورزی در شهرستان بهار با حضور مسئولان افتتاح و کلنگ زنی شد.

- ایسنا/همدان در سومین روز از هفته دولت پنج طرح عمرانی، ورزشی و کشاورزی در شهرستان بهار با حضور مسئولان افتتاح و کلنگ زنی شد.

آغاز عملیات اجرایی پروژه اصلاح و احداث دوربرگردان های محور همدان- کرمانشاه نخستین طرح امروز این شهرستان در سومین روز از هفته دولت بود که کلنگ زنی شد.

فرماندار بهار در حاشیه کلنگ زنی این پروژه گفت: این عملیات به منظور تکمیل پروژه غیرهمسطح شهید زارعی و برای تأمین گردش خودروها کلنگ زنی شد و طرح فوق تا پایان امسال تکمیل می شود.

افتتاح واحد پرورش مرغ تخم گذار در روستای آبرومند واحد پرورش مرغ تخم گذار 30 هزار قطعه ای در روستای آبرومند نیز دومین طرح امروز این شهرستان بود که با حضور مسئولان افتتاح شد.

فرماندار شهرستان بهار در حاشیه افتتاح این طرح اظهارکرد:️ این واحد 30 هزار قطعه ای در زمینی به مساحت 3500 مترمربع با 12 میلیارد تومان آورده شخصی و بدون استفاده از تسهیلات دولتی به بهره برداری رسید.

مجتبی فیض اللهی نیاز تخم مرغ سالانه شهرستان را 450 تن برشمرد و افزود: با افتتاح این طرح بخشی از نیاز سالانه تخم مرغ شهرستان مرتفع و ارزآوری مناسبی را طرح فوق برای شهرستان به همراه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 5 طرح عمرانی، ورزشی و کشاورزی در شهرستان بهار

افتتاح و کلنگ زنی 5 طرح عمرانی، ورزشی و کشاورزی در شهرستان بهار