مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 13:552023-09-17سياسي

محکومیت اهانت به قرآن کریم در دومین مجمع بین المللی دینی سنت پترزبورگ


رایزن فرهنگی کشورمان در فدراسیون روسیه در دومین مجمع بین المللی دینی سنت پترزبورگ پیشنهاد کرد در بیانیه پایانی همایش و سایر اسناد مرتبط، اهانت به مقدسات دینی از جمله قرآن کریم محکوم شود.

- رایزن فرهنگی کشورمان در فدراسیون روسیه در دومین مجمع بین المللی دینی سنت پترزبورگ پیشنهاد کرد در بیانیه پایانی همایش و سایر اسناد مرتبط، اهانت به مقدسات دینی از جمله قرآن کریم محکوم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین مجمع بین المللی دینی سنت پترزبورگ با موضوع حفظ ارزش های دینی، معنوی و اخلاقی در دنیای مدرن و توسعه گفتگوی بین ادیان توسط اداره معنوی مسلمانان سنت پترزبورگ و منطقه شمال غربی روسیه با سخنرانی مسعود احمدوند، رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه برگزار شد.

احمدوند، رایزن فرهنگی کشورمان ضمن تشکر از شیخ راویل پنچایف و دولت محلی پترزبورگ گفت: با توجه به یکی از موضوعات این نشست که اشاره به تغییرات جوامع در گذر زمان دارد با تبرک به سوره مبارکه عصر در کلام الله مجید، نکاتی را عرض می کنم.

ابتدا باید بدانیم در جهان بینی اسلامی هر تغییری در انسان و اجتماع پسندیده نیست بلکه تغییری که در مسیر تعالی و تکامل باشد مورد تأکید و تأیید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت اهانت به قرآن کریم در دومین مجمع بین المللی دینی سنت پترزبورگ

محکومیت اهانت به قرآن کریم در دومین مجمع بین المللی دینی سنت پترزبورگ