مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 09:102023-08-23فرهنگي

«سال سوم جنگ» بر 2 عاشق چه گذشت؟/ قصه جبر و سرنوشت


محمود آقازاده کارگردان نمایش «سال سوم جنگ» عنوان کرد این اثر نمایشی با نگاهی به رمان «وداع با اسلحه» ارنست همینگوی نوشته شده است.

- محمود آقازاده کارگردان نمایش سال سوم جنگ عنوان کرد این اثر نمایشی با نگاهی به رمان وداع با اسلحه ارنست همینگوی نوشته شده است.

محمود آقازاده نویسنده و کارگردان نمایش سال سوم جنگ که در خانه نمایش دا روی صحنه است درباره استقبال از این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: مخاطبانی که تا امروز نمایش را دیده اند کار را دوست داشتند اما به دلیل نام نمایش برخی از تماشاگران فکر می کنند این اثر یک کار سفارشی است و قرار است شاهد یک نمایش شعاری درباره جنگ باشند از این رو دافعه ای برای دیدن نمایش دارند در حالی که اصلا اینطور نیست و نمایش سال سوم جنگ یک ماجرای عاشقانه را روایت می کند که با پیچ و خم هایی همراه است.

وی درباره ویژگی های نمایشنامه عنوان کرد: نسخه اولیه این نمایشنامه را سال 89 نوشتم و سال 1401 آن را بازنویسی کردم که در این روند 2 صحنه به نمایشنامه اضافه شد.

ساختار نمایشنامه به شیوه کلاسیک نوشته شده است و همانند نمایشنامه های یونان باستان کار با یک پرولوگ شروع می شود و کاراکتر اصلی درباره سرنوشت و عاقبت خود صحبت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سال سوم جنگ» بر 2 عاشق چه گذشت؟/ قصه جبر و سرنوشت

«سال سوم جنگ» بر 2 عاشق چه گذشت؟/ قصه جبر و سرنوشت