مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 13:402023-08-23اجتماعي

اعزام 10دستگاه اتوبوس و 29ون شهرداری های هرمزگان به مرز شلمچه


مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان از اعزام 10 دستگاه اتوبوس و 29 ون شهرداری های هرمزگان به مرز شلمچه برای جابجایی زائران حسینی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صفر صادقی پور اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و انجام وظیفه ای که وزارت کشور بر عهده استانداری و شهرداری گذاشته مقرر شد در استان هرمزگان نیز در خصوص خدمت رسانی به زائران اربعین اقداماتی انجام شود.

وی افزود: بر همین مبنا با هماهنگی انجام شده 10 دستگاه اتوبوس و 29 دستگاه ون جهت حمل و نقل و انتقال زائران به موکب شلمچه و مرز شلمچه اعزام شدند تا نسبت به جا به جایی زائران هرمزگانی و جنوبی اقدام کنند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان گفت: همچنین 2 دستگاه خودرو آتش نشانی و 2 دستگاه خودرو حمل زباله که از سوی شهرداری های رویدر، جاسک و میناب تامین شده به مرز شلمچه منتقل شد.

وی ادامه داد: حدود 10 نیروی خدماتی شهرداری نیز برای ارائه خدمات به زائران ابا عبدالله الحسین علیه السلام به مرز شلمچه اعزام شدند تا در مدت زمان برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین در خدمت زائران باشند.

صادقی پور گفت: اتوبوس ها و ون های اعزامی به مرز شلمچه در بازگشت از مرز هم زائران هرمزگانی را به این استان منتقل خواهند کرد تا بخشی از نیاز زائران به وسایل نقلیه مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 10دستگاه اتوبوس و 29ون شهرداری های هرمزگان به مرز شلمچه

اعزام 10دستگاه اتوبوس و 29ون شهرداری های هرمزگان به مرز شلمچه