مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 17:552023-09-11سياسي

لزوم شکل گیری اتحادیه کودک و نوجوان در سازمان همکاری شانگهای


مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان گفت: کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگهای برای رسیدن به یک آینده درخشان باید اتحادیه مختص به کودک و نوجوان را در این سازمان را تشکیل دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حامد علامتی معاون وزیر آموزش وپرورش و مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که به دعوت فدراسیون جوانان و سفارت جمهوری خلق چین، به عنوان نماینده ایران در رویداد بین المللی جوانان کشورهای عضو سازمان شانگهای چین حضور یافته، در سومین روز از حضور خود در این رویداد به سخنرانی پرداخت.

وی گفت: امروز کنار هم بودن ما، کشورهایی باهویت و فرهنگی باشکوه، پیام رسای ِنظم نوین جهانی را به تمام دنیا مخابره می کند.

خوداتکایی کشورهای عضو سازمان شانگهای و بهره گیری حداکثری از ظرفیت های منطقه ای، فصل نوینی را می تواند پیش روی جوانان کشورهایمان و از آن مهم تر فضای امید آفرینانه تری را در سطح جهانی برای تمام آزادی خواهان فراهم سازد.

ما تقویت همکاری کشورهای عضو شانگهای و احیای جاده ابریشم را فرصتی برای تعمیق دوستی ها و ایجاد حرکت های پایدار در حوزه رشد جوانان می دانیم.

مدیرعامل کانون همچنین افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی که رهبری ملت بزرگ ایران در مقابله با امپریالیسم را بر عهده دارند، سیاست قطعی نظام اسلامی را مقابله با یک جانب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شکل گیری اتحادیه کودک و نوجوان در سازمان همکاری شانگهای

لزوم شکل گیری اتحادیه کودک و نوجوان در سازمان همکاری شانگهای