مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 15:212023-09-10سياسي

حضور میلیونی در اربعین نشان داد ملت همچنان مقابل مستکبران عالم ایستاده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، متن پیام قدردانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه از ملت ایران و امت اسلامی در برپایی باشکوه اربعین 1402 به این شرح است: باسمه تعالی قال الله تبارک و تعالی: ذلِکَ وَ مَنْ یُعَظِّمْ شَعَائِرَ اللَّهِ فَإِنَّهَا مِنْ تَقْوَی الْقُلُوبِ (حج/32) جریان عظیم اربعین و حضور میلیونها نفر در یک بازه زمانی کوتاه که از اقصی نقاط عالم برای زیارت مضجع شریف حضرت سیدالشهداء علیهالسلام مشرف می شوند، فراتر از آن است که از این شور و شعور سرشار حسینی به عنوان یک امر عادی یاد کرد.

روز اربعین، به فضل الهی در طول قرنها تا امروز، پیوسته و پی در پی نمایشگر حرکت پُرشکوه تر، پُرجاذبه تر و پُرشورتر عاشقان حسینی شده و نام و یاد عاشورا روز به روز در دنیا زنده تر شده است.

همراهی با این موج خروشان نه تنها موجب صیانت معنوی زائران و محبان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام می شود بلکه در عرصه جهانی هم موجبات امنیت محبان اهل بیت علیهم السلام و صیانت از مکتب روح بخش اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله را فراهم می کند.

حقیقتا زبان از شکر این خروش الهی و حرکت عظیم اسلامی که تعظیم شعائر دینی را به همراه دارد عاجز است.

امسال به توفیق الهی و به برکت گفتمان انقلاب اسلامی و خون شهیدان گرانقدری همچون حاج قاسم سلیمانی بیش از 22 میلیون نفر از کشورها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور میلیونی در اربعین نشان داد ملت همچنان مقابل مستکبران عالم ایستاده اند

حضور میلیونی در اربعین نشان داد ملت همچنان مقابل مستکبران عالم ایستاده اند