مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-19سياسي

ضرورت انعقاد موافقت نامه تجارت آزاد بین ایران و صربستان


معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در دیدار دیپلمات صربستانی بر ضرورت انعقاد موافقت نامه تجارت آزاد بین ایران و صربستان تأکید و از افزایش حجم تجارت 2 کشور در یک سال اخیر ابراز خرسندی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه امروز (سه شنبه) 28 شهریور ماه میزبان خانم یاگودا لازارِویچ دستیار وزیر امور خارجه صربستان در دیپلماسی اقتصادی که در رأس هیأتی برای برگزاری گفت وگوهای اقتصادی بین ایران و صربستان به تهران سفر کرده است، بود.

در این ملاقات، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه، سطح مناسبات و همکاری های دیپلماتیک دو کشور، که نماد آن، رفت وآمدها و بازدیدهای متقابل مقامات ایران و صربستان است، را مطلوب و رضایت بخش توصیف کرد.

  صفری، همچنین ضمن ابراز خشنودی از افزایش حجم تجارت بین دو کشور در یک سال اخیر، بر لزوم شتاب بخشیدن به این روند تأکید کرد و برگزاری شانزدهمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و صربستان در آینده نزدیک را یکی از ابزارهای مهم برای دستیابی به این هدف خواند.

2 معاون دیپلماسی اقصادی وزارت امور خارجه، همچنین، بر ضرورت انعقاد موافقت نامه تجارت آزاد بین ایران و صربستان، با هدف تسهیل تجارت بین دو کشور، تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت انعقاد موافقت نامه تجارت آزاد بین ایران و صربستان

ضرورت انعقاد موافقت نامه تجارت آزاد بین ایران و صربستان