مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 10:402023-08-23سياسي

نقش موثر مرزبانی در تأمین امنیت مرزها


جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تأکید بر اینکه جایگاه مرز مهم و ملی است، گفت: مرزبانی نقش بسیار پررنگ و بزرگی در امنیت کشور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر آن بسیار بسیار محکم است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با عنوان اینکه به امنیت حاکم بر کشور افتخار می کنیم، تصریح کرد: ارتباط رهبری و مردم دوسویه بوده و امنیت پایدار را در کشور حاکم کرده است.

سردار رضایی اظهار کرد: همه مردم و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارند که رهبر و فرمانده معظم کل قوایشان یک ولی فقیه است و بر آن می بالند.

وی بر نقش مؤثر مرزبانی فراجا در تأمین امنیت مرزها اشاره کرد و گفت: خوشبختانه مجموعه انتظامی و علی الخصوص مرزبانی نقش بسیار پررنگ و بزرگی در ایجاد امنیت در کشور دارند و ما قدردان این نعمت و افتخار عظیم هستیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در خاتمه سخنان خود تأکید کرد: انجام وظیفه در راستای تأمین امنیت به خصوص مرزها برای ما یک توفیق الهی است و خدا را شاکریم که این افتخار نصیب مجموعه فراجا شده است.

گفتنی است؛ در ابتدای این جلسه سردار احمدعلی گودرزی ؛ فرمانده مرزبانی انتظامی کشور، گزارشی از اقدامات مرزبانان در تأمین امنیت مرزهای کشور و هماهنگی و دیپلماسی مرزی با کشور عراق برای تسهیل تردد زائران در ایام اربعین ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر مرزبانی در تأمین امنیت مرزها

نقش موثر مرزبانی در تأمین امنیت مرزها