مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 22:202023-09-14بين الملل

اتحادیه اروپا : تحریم موشکی علیه ایران لغو نمی شود


اتحادیه اروپا با اشاره به ادعاهای مطرح شده از سوی سه کشور اروپایی درباره عدم پایبندی ایران به تعهدات برجامی: آنها اشاره کردند که نگرانی های خود را مبنی بر عدم پایبندی ایران به تعهدات خود در چارچوب برجام اعلام کرده بودند.

-  بورل از قصد تروییکا برای حفظ تحریم های موشکی ضد ایران خبرداد.

  مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان طی نامه ای به وی در کسوت هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام اعلام کردند، تحریم های موشکی علیه ایران را که باید در چارچوب بندهای غروب آفتاب برجام در تاریخ 18 اکتبر 2023 برداشته شود، رفع نخواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، جوسپ بورل در بیانیه ای که پنجشنبه شب در سایت اتحادیه اروپا منتشر شد اعلام کرد: امروز نامه ای را از وزرای امور خارجه فرانسه، آلمان و بریتانیا در رابطه با اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) دریافت کردم.

وی با اشاره به ادعاهای مطرح شده از سوی سه کشور اروپایی درباره عدم پایبندی ایران به تعهدات برجامی افزود: آنها اشاره کردند که نگرانی های خود را مبنی بر عدم پایبندی ایران به تعهدات خود در چارچوب برجام اعلام کرده و این موضوع را به کمیسیون مشترک برجام تحت مکانیسم حل اختلاف (DRM) ارجاع داده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا : تحریم موشکی علیه ایران لغو نمی شود

اتحادیه اروپا : تحریم موشکی علیه ایران لغو نمی شود