مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 12:202023-08-31سياسي

شهرداران نواحی بی وقفه و شبانه روزی بدنبال رفع مشکلات باشند


معاون شهردار تهران با بیان اینکه شهرداران نواحی بی وقفه و شبانه روزی بدنبال رفع مشکلات ناحیه خود باشند، گفت: برنامه ایی که ما در اداره ی امور شهر به مردم می دهیم تعهد ماست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، عباس شعبانی ضمن بازدید میدانی از پروژه های در دست افتتاح و در حال انجام این منطقه با بیان اینکه در همه ی امور منطقه باید بصورت ریزبینانه و جزیی نگر برنامه ریزی و عمل نماییم تأکید کرد:این روند باید در پایین ترین سطح سازمان تعمیم پیدا کند.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهر تهران با بیان اینکه مباحث مربوط به ایمنی در شهر تهران دوره میانسالی و کهنسالی را طی می کند، تهیه چک لیست های کنترلی را در مباحث ایمنی مناطق از واجبات هر منطقه خواند و افزود؛ تمامی صورت وضعیت های مناطق باید تاییدیه  HSEرا دارا باشند و بدون تایید HSE  هیچ گونه فعالیت اجرایی در مناطق صورت نخواهد گرفت.

وی در ادامه ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته توسط همکاران منطقه 15 افزود؛ خدمت به شهروندان قسمت های جنوبی شهر برکات خاص خود را دارد و مردم این نقاط از شهر قدردان جزیی ترین خدمت شما در همه ی امور هستند.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی برای خدمت بیشتر به این نقاط محروم در شهر صورت گرفته است افزود؛ این نقاط و گوشه های محروم در شهر بستر انقلاب اسلامی را با اهداء فرزندان ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداران نواحی بی وقفه و شبانه روزی بدنبال رفع مشکلات باشند

شهرداران نواحی بی وقفه و شبانه روزی بدنبال رفع مشکلات باشند