مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 11:202023-08-29سياسي

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به محتوا اهمیت بدهد


امام جمعه قزوین با بیان اینکه دانش، فکر، فرهنگ و نگاه های انسانی غذای جاودانه و همیشگی ما است، گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید به حوزه محتواسازی در جامعه اهمیت بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی صبح سه شنبه در دیدار با عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: خدای متعال در آیه 24 سوره عبس فرمود فَلْیَنْظُرِ الْإِنْسَانُ إِلَی طَعَامِهِ ، یعنی (پس انسان باید به خوراک خود بنگرد).

وی ادامه داد: خداوند در این آیه فرموده انسان باید با دقت به غذای خود بنگرد که چه چیزی را تناول می کند، همچنین در کتاب شریف کافی به نقل از امام باقر (ع) آمده دانشی که فرد فرا می گیرد مانند غذاست، ببینیم این غذا را از چه کسی می گیریم.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: این نان و آب غذای موقتی جسم دنیایی ماست اما دانش، فکر، فرهنگ و نگاه های انسانی غذای جاودانه و همیشگی ماست، این ها اگر غذای بد یا خوبی باشد همیشگی است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: شما ظرف این غذا و فرصت های رسیدن این غذا به جامعه را فراهم می کنید، باید به محتوا هم اهمیت بدهید، ما در نظام اسلامی زندگی می کنیم، هر کس و در هر شغلی که باشیم، برخی رسالت ها هست که نمی توانیم بگوییم این کار و وظیفه من نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به محتوا اهمیت بدهد

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به محتوا اهمیت بدهد