مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 08:052023-09-02پزشكي

با این روش ها سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید


یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با بیان اینکه از پروتیین های گیاهی می توان به خانواده حبوبات اشاره کرد، گفت: مصرف مغزیجات و پروتیین گیاهی موجب افزایش سیستم ایمنی بدن می شوند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با بیان اینکه از پروتیین های گیاهی می توان به خانواده حبوبات اشاره کرد، گفت: مصرف مغزیجات و پروتیین گیاهی موجب افزایش سیستم ایمنی بدن می شوند.

تینا جعفری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه ورزش منظم یکی از ستون های زندگی سالم است، اظهار کرد: در واقع فعالیت فیزیکی یا ورزش نه تنها برای ساختن ماهیچه و کاهش استرس مفید است، بلکه نقش مهمی در حفظ سلامت و حمایت از سیستم ایمنی بدن دارد.

جعفری با بیان اینکه نوشیدن حداقل هفت یا هشت لیوان آب در روز توصیه می شود، افزود: نوشیدن آب کافی سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و نوشیدنی هایی مانند دمنوش ها و چای جایگزین آب نمی شوند.

این متخصص تغذیه و رژیم درمانی با تایید براینکه باید مصرف قندهای ساده را به حداقل برسانیم، تصریح کرد: زمانی که برای خرید مواد غذایی به بازار می روید، انواع و اقسام کیک، کلوچه،شکلات، بستنی و آبمیوه های صنعتی را مشاهده می کنید ولی باید بدانید که این مواد غذایی قند خیلی بالای دارند و این قندهای ساده می توانند سیستم ایمنی بدن را تضعیف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با این روش ها سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید

با این روش ها سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید