مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 08:502023-09-14بين الملل

سارکوزی: عضویت اوکراین در ناتو به صلح کمکی نمی کند


«نیکولا سارکوزی» رییس جمهور اسبق فرانسه هشدار داد، عضویت اوکراین در ناتو و اتحادیه اروپا «به صلح کمکی نخواهد کرد» و صرفا برای روسیه به عنوان اقدامی «تحریک آمیز» تلقی خواهد شد.

- نیکولا سارکوزی رییس جمهور اسبق فرانسه هشدار داد، عضویت اوکراین در ناتو و اتحادیه اروپا به صلح کمکی نخواهد کرد و صرفا برای روسیه به عنوان اقدامی تحریک آمیز تلقی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری راشاتودی، نیکولا سارکوزی طی مصاحبه ای با رسانه بی اف ام تی وی ضمن تاکید بر آنکه دیپلماسی با مسکو عاقلانه ترین گزینه برای اوکراین جهت پایان دادن به درگیری فعلی است، گفت: این به نفع کی یف است تا در قبال بلوک های غربی خنثی بماند.

سارکوزی که در سال های 2007 الی 2012 میلادی به عنوان رییس جمهور فرانسه خدمت کرد، گفت: عضویت اوکراین در ناتو به صلح کمکی نخواهد کرد .

سارکوزی در ادامه مصاحبه اش با اشاره به دو راه حل موجود جهت خاتمه دادن به این خصومت ها عنوان کرد: اول اینکه می توان به نابودی روسیه فکر کرد که اقدامی غیرواقعی است زیرا ما دومین قدرت هسته ای جهان را نابود نخواهیم کرد و جهان را به یک جنگ تمام عیار نخواهیم کشاند.

دوم اینکه می توان به گفت وگوهای دیپلماتیک اشاره کرد که سناریوی قابل دسترس تری است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارکوزی: عضویت اوکراین در ناتو به صلح کمکی نمی کند

سارکوزی: عضویت اوکراین در ناتو به صلح کمکی نمی کند