مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 11:302023-08-26اجتماعي

آخرین مهلت بخشش اضافه خدمت مشمولان غایب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار تقی مهری درخصوص آخرین مهلت بخشش اضافه خدمت مشمولان غایب اظهارکرد:کلیه مشمولان غایبی که تاکنون نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده اند و یا مشمولان دارای برگ آماده به خدمت که به هر دلیل در اعزام .

- رییس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: مشمولان غایب در صورت تعیین تکلیف وضعیت خدمتی تا قبل از تاریخ 1402/7/01 که درنهایت منجر به اعزام به خدمت درماه های آینده شود از بخشش اضافه خدمت سنواتی بهره مند می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار تقی مهری درخصوص آخرین مهلت بخشش اضافه خدمت مشمولان غایب اظهارکرد:کلیه مشمولان غایبی که تاکنون نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده اند و یا مشمولان دارای برگ آماده به خدمت که به هر دلیل در اعزام های قبل از تاریخ 1402/07/01 حضور نیافته انددر صورت تعیین وضعیت خدمت تا قبل از تاریخ 1402/07/01 که درنهایت منجر به اعزام به خدمت درماه های آینده شود از بخشش اضافه خدمت سنواتی بهره مند می شوند.

وی گفت:ملاک بخشش فرماندهی معظم کل قوا معرفی و ثبت درخواست مشمولان تا قبل از تاریخ 1402/07/01 می باشد و چگونگی غیبت (غیبت اولیه وعدم حضوردر یگان) و یا تاریخ اعزام به خدمت تعیین شده بر استفاده مشمولان غایب از بخشش اضافه خدمت تاثیری ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت بخشش اضافه خدمت مشمولان غایب

آخرین مهلت بخشش اضافه خدمت مشمولان غایب