مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 13:212023-09-22سياسي

رژه اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح استان کردستان برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، یگان های نمونه نیروهای مسلح استان کردستان از سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و مرزبانی همزمان با 31 شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس، اوج آمادگی، اقتدار و قدرت دفاعی خود را در سنندج به نمایش گذاشتند.

در این مراسم که در بلوار آزادگان شهر سنندج برگزار شد، یگان های پیاده، موتوری وخودرویی از مقابل جایگاه و تمثال امام و رهبری رژه رفتند.

سردار امان اله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت المنقدس کردستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و گرامیداشت چهل و سومین دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس هم نماد مظلومیت نظام و هم اقتدار انقلاب و ملت ایران است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: خدا را شاکریم که امروز مردم کردستان و کشور قدردان تلاش ها و ایثارگری های رزمندگان ما در طول دوران دفاع مقدس بوده و خواهند بود و هر ساله در این ایام هفته دفاع مقدس را گرامی می دارند.

وی ادامه داد: امروز بزرگی انقلاب اسلامی و اقتدار آن حاصل خون هزاران شهید، جانباز، آزاده و ایثارگری است که از جای جای این کشور به فرمان امام راحل لبیک گفتند و جان خود را برای حفظ استقلال و تمامیت ارضی این نظام نورانی هدیه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژه اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح استان کردستان برگزار شد

رژه اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح استان کردستان برگزار شد