مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 00:052023-09-10بين الملل

عنایتی: رییس جمهوری ایران من را مأمور تقویت روابط با عربستان کرد


سفیر ایران در عربستان با بیان اینکه ریاض و تهران عزم و اراده جدی برای توسعه روابط بین دو کشور را دارند، گفت که تمام تلاشش را برای تقویت و توسعه روابط دوجانبه بین تهران و ریاض به کار خواهد گرفت.

- سفیر ایران در عربستان با بیان اینکه ریاض و تهران عزم و اراده جدی برای توسعه روابط بین دو کشور را دارند، گفت که تمام تلاشش را برای تقویت و توسعه روابط دوجانبه بین تهران و ریاض به کار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی رضا عنایتی، سفیر ایران در عربستان که با روزنامه الشرق الاوسط گفت وگو می کرد، تصریح کرد سیدابراهیم رییسی از او خواسته است تمام تلاشش را برای تقویت پیوند برادری و دوستی ایران و عربستان و پیشرفت در توسعه روابط دو کشور به کار بگیرد.

عنایتی افزود: عربستان و ایران دو کشور همسایه، برادر و تأثیرگذار در منطقه و جهان اسلام اند و در عین حال در منطقه و جهان اسلام تأثیرگذارند.

تمام تلاشم را برای آنچه رییس جمهوری ایران برای تحکیم پیوند برادری و دوستی میان دو کشور به من محول کرده است، به کار خواهم گرفت.

او با اشاره به اینکه ایران به عربستان سعودی به عنوان شریکی راهبردی نگاه می کند، افزود: می بینیم که عربستان در چارچوب سیاست حسن همجواری که دولت فعلی این کشور دنبال می کند، یک شریک راهبردی بسیار مهم برای ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عنایتی: رییس جمهوری ایران من را مأمور تقویت روابط با عربستان کرد

عنایتی: رییس جمهوری ایران من را مأمور تقویت روابط با عربستان کرد