مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 01:202023-08-31سياسي

اعزام ناوگان ماشین آلات راهداری فارس به مرزهای مهران و شلمچه


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از اعزام ناوگان ماشین آلات راهداری فارس به مرزهای مهران و شلمچه برای خدمات رسانی به زایران اربعین حسینی(ع) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا راستیار در حاشیه مراسم بدرقه ناوگان ماشین آلات اعزامی راهداری فارس به مرز مهران گفت: ماشین آلات اعزامی راهداری فارس با تجهیزات کامل برای خدمات رسانی به زایران و مشتاقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در طرح اربعین 1402 به مرز مهران اعزام شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس افزود: مطابق دستورالعمل های سازمان راهداری کشور و ستاد اربعین و از آنجایی که اداره کل راهداری به عنوان دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین مشخص شده و هم چنین فارس به عنوان استان معین برای پشتیبانی مرزهای شلمچه و مهران تعیین گردیده ، برای خدمات رسانی بهتر به زایران عزیز تعداد 20 دستگاه ماشین آلات راهداری فارس با تجهیزات کامل از امروز در مرز مهران در استان خوزستان مستقر می شوند و تا پایان طرح اربعین نیز در این مرز حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه راهداران فارس در مرز شلمچه نیز با 7 دستگاه ماشین آلات دیگر مستقر هستند اضافه کرد : همانطور که در سیاست های وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری در طرح اربعین آمده “ما اشتیاق خدمت این راه را داریم” و را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام ناوگان ماشین آلات راهداری فارس به مرزهای مهران و شلمچه

اعزام ناوگان ماشین آلات راهداری فارس به مرزهای مهران و شلمچه