مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 16:252023-08-30حوادث

جان باختن کودک 3 ساله براثر بی احتیاطی پدر در همدان


مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: روز گذشته دختر سه ساله ای در روستای کردآباد کبودرآهنگ بر اثر بی احتیاطی پدر در راندن کامیون جان خود را از دست داد.

-  آرتین کمالی امروز در  گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از جان باختن کودک سه ساله بر اثر بی احتیاطی پدر در روستای کردآباد کبودراهنگ همدان بر اثر بی احتیاطی در رانندگی خبر داد و اظهار کرد: طبق اظهارات شهود، پدر این کودک که سوار بر کامیون بوده، دنده عقب گرفته و متوجه حضور فرزندش در پشت ماشین نشده و متأسفانه او را زیر گرفته و کودک در دم جان باخته است.

وی در بخش دیگر با بیان اینکه در چهار ماهه امسال 147 نفر در استان بر اثر سوانح رانندگی جان باختند افزود: بر اساس آمار سوانح رانندگی درون و برون شهری استان در چهار ماهه امسال 147 نفر در حوادث رانندگی جان باختند که این آمار در مدت مشابه سال گذشته 154 نفر بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان تصریح کرد: از 147 متوفی حوادث رانندگی، 15 نفر در سوانح درون شهری، 95 نفر در تصادفات برون شهری، 12 نفر در سوانح مسیرهای خاکی و روستایی و 25 نفر در حوادث مرتبط با سایر مسیرهای ارتباطی استان جان خود را از دست دادند.

وی خاطرنشان کرد: آمار تصادفات درون شهری در چهار ماهه سال گذشته 15 نفر، برون شهری 111 نفر، محورهای خاکی و روستایی 12 نفر و سایر 16 نفر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن کودک 3 ساله براثر بی احتیاطی پدر در همدان

جان باختن کودک 3 ساله براثر بی احتیاطی پدر در همدان