مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 20:252023-09-09فرهنگي

پذیرش یک اثر دانشجویی چهارمحال و بختیاری در جشنواره بین المللی آیینی و سنتی


اثر هنری دانشجویان چهارمحال و بختیاری در بخش دانشجویی بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی به عنوان یکی از آثار برگزیده پذیرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، هیات ارزیابی و انتخاب بخش دانشجویی بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی، روز شنبه 18 شهریورماه نتایج پذیرفته شدگان این بخش را اعلام کرد که در این میان نام یک اثر از دانشجویان هنرمند استان نیز دیده می شود.

مسلم سلیمانیان و نسیم سلطانی نسب از فارسان، دانشجویانی هستند که به عنوان نویسنده و کارگردان نمایش ( و صدا این همیشه ترسان) توانستند نظر موافق هیات داوران این دوره از جشنواره را جلب کرده و اثر خود را میان 10 اثر برگزیده بخش دانشجویی قرار دهند.

بخش دانشجویی جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی، هفتم تا دهم مهرماه امسال به میزبانی شهر بجنورد برگزار می شود و دانشجویان هنرمند پذیرفته شده در این جشنواره اثر خود را در این جشنواره به اجرا می گذارند.

پیش از این نیز متون نمایشی مصطفی محمدی دوست و کوروش صادقی چلیچه ای از دیگر هنرمندان چهارمحال و بختیاری نیز توانست در جمع پذیرفته شدگان بخش صحنه ای و شبیه خوانی جشنواره بیست و یکم قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش یک اثر دانشجویی چهارمحال و بختیاری در جشنواره بین المللی آیینی و سنتی

پذیرش یک اثر دانشجویی چهارمحال و بختیاری در جشنواره بین المللی آیینی و سنتی