مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 11:352023-09-14اقتصادي

رتبه اول هرمزگان در جذب سرمایه گذاری جدید


استاندار هرمزگان از کسب رتبه نخست جذب سرمایه جدید از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری با جذب 119 هزار میلیارد تومان سرمایه جدید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح امروز در خصوص کسب رتبه نخست جذب سرمایه گذاری جدید در کشور توسط استان هرمزگان، اظهار داشت: سرمایه گذاری و جذب سرمایه اولویت اصلی ما در سال جاری است و تلاش داریم برای توسعه استان سرمایه های قابل توجهی برای استان جذب کنیم.

وی افزود: منابع اعتباری استان در بهترین حالت می تواند تورم را پوشش دهد البته سال گذشته اعتبارات و منابع قابل توجه سفر رییس جمهور به استان تزریق شد که کمک بسیار زیادی به بهبود زیرساخت های استان کرد.

استاندار هرمزگان گفت: بر همین مبنا اصل را بر جذب سرمایه قرار داده ایم و تلاش کردیم با بهبود محیط سرمایه گذاری و بسترسازی لازم برای جذب سرمایه و سرمایه گذار جدید منابع بسیار خوبی را وارد استان کنیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای سال تاکنون با جذب 119 هزار میلیارد تومان سرمایه جدید، توانستیم رتبه نخست جذب سرمایه صنعتی و معدنی را کسب کرده و امیدواریم این رتبه را با جذب سرمایه های بیشتر حفظ کنیم سال گذشته هم رتبه ما در خصوص جذب سرمایه مطلوب بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه اول هرمزگان در جذب سرمایه گذاری جدید

رتبه اول هرمزگان در جذب سرمایه گذاری جدید