مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 14:252023-08-27اقتصادي

بهره برداری از 2439 واحد مسکونی در آذربایجان شرقی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرم امروز در مراسم بهره برداری 2 هزار و 439 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی اظهار کرد: بیشترین افتتاح واحدهای نهضت ملی مسکن، در سفر خرداد ماه رییس جمهور به آذربایجان شرقی انجام گرفت و بیش از 11 هزار واحد مسکونی به بهره برداری رسید.

وی به مجموع واحدهای افتتاح شده در سال جاری اشاره کرد و افزود: علاوه بر واحدهای افتتاح شده امروز، 600 قطعه زمین هم در قالب قانون جوانی جمعیت واگذار می شود و با احتساب واحدهای افتتاح شده در خرداد ماه توسط رییس جمهور، مجموعا قریب به 14 هزار واحد مسکونی در سال 1402 در آذربایجان شرقی افتتاح شده است.

استاندار آذربایجان شرقی تلاش بیشتر نهادهای مسئول برای تکمیل پروژه های مسکن را خواستار شد و تاکید کرد: این میزان افتتاح عدد خوبی است، اما اداره کل راه و شهرسازی استان، بنیاد مسکن و شهر جدید سهند تلاش خود را مضاعف کرده و حرکت رو به جلویی در پیش بگیرند.

خرّم به تسهیلات ارائه شده به واحدهای خودمالکی هم اشاره کرد و گفت: در بحث خودمالکی، زمین از طرف دولت داده می شود و تسهیلات نیز توسط بانک ها پرداخت می شود.

بنابراین انتظار می رود ساخت توسط افراد به راحتی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 2439 واحد مسکونی در آذربایجان شرقی

بهره برداری از 2439 واحد مسکونی در آذربایجان شرقی