مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 08:302023-08-30اقتصادي

شاخص های اقتصادی کرمانشاه بهبود یافته است


مدیرکل اقتصاد و دارایی کرمانشاه با اشاره به پیشرفت در جذب سرمایه گذار در استان کرمانشاه، گفت: شاخص های اقتصادی استان کرمانشاه بهبود یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود رشیدی اقدم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جذب سرمایه گذار خارجی و داخلی از مهمترین اقدامات اقتصادی در استان کرمانشاه بوده است که سبب رشد شاخص اقتصادی کرمانشاه شده است.

وی افزود: معرفی فرصت های سرمایه گذاری به زبان های مختلف در بین سرمایه گذاران خارجی در شبکه های تلویزیونی و مجازی یکی از اقداماتی تأثیر گذار در جذب سرمایه گذار بوده است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی کرمانشاه تصریح کرد: بسته های اقتصادی سرمایه گذاری معرفی شده به سرمایه گذراران خارجی و داخلی از مبالغ پایین آغاز شده تا مگا پروژه ها بوده است.

وی همچنین به تدوین ژئواطلس اقتصادی کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این طرح 60 درصد اجرایی و تدوین شده و تکمیل آن در دستور کار است.

رشیدی اقدم خاطرنشان کرد: آمار ثبت شده سرمایه گذاران خارجی در سال 1402 قابل قبول است و فاز دوم فروآلیاژ با سرمایه گذاری شرکت چینی و همچنین 2 پروژه دیگر با حضور سرمایه گذران آلمانی و عراقی از دیگر اقدامات سال جاری است.

وی ادامه داد: در کنار توجه به سرمایه گذاری خارجی به سرمایه گذاری داخلی نیز توجه داریم و سرمایه گذار برای یک پروژه 5 هزار میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص های اقتصادی کرمانشاه بهبود یافته است

شاخص های اقتصادی کرمانشاه بهبود یافته است