مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 16:002023-08-28اقتصادي

افزایش 111 درصدی کمک دولت به شهرداری ها و دهیاری های کاشمر


رییس اداره امور دارایی کاشمر از افزایش 111 درصدی پرداختی دولت در قالب عوارض و مالیات بر ارزش افزوده طی یک سال گذشته به شهرداری ها و دهیاری های این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس صالح ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در راستای فعالیت های دولت مردمی آیت الله رییسی طی یک سال قبل این اداره نیز اقداماتی در راستای برنامه های دولت انجام داده است اظهار کرد: در 5 ماهه ابتدای امسال نیز نسبت به سال قبل شاهد رشد 58 درصدی پرداخت دولت در قالب عوارض و مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها، دهیاری ها، عشایر و روستاهای فاقد دهیاری بوده ایم.

رییس اداره امور دارایی شهرستان کاشمر با بیان اینکه دولت در سال 1400 بیش از 44 میلیارد ریال از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری و دهیاری های شهرستان کاشمر کمک کرده است که این مبلغ در سال 1401 به 93 میلیارد تومان رسید عنوان کرد: فقط در 5 ماهه ابتدای امسال 51 میلیارد تومان به حساب این ارگان ها واریز شده است که در سال 1401 این مبلغ 32 میلیارد تومان بوده است.

وی گفت: پرداخت هایی که به شهرداری و دهیاری ها انجام شده است باید برای امور عمرانی و زیر بنایی هزینه شود.

صالح با بیان اینکه به استناد بند 55 قانون اساسی هیچ مالیاتی وضع نمی شود مگر به موجب قانون و موارد معافیت و بخشودگی ها و تخفیف مالیاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 111 درصدی کمک دولت به شهرداری ها و دهیاری های کاشمر

افزایش 111 درصدی کمک دولت به شهرداری ها و دهیاری های کاشمر