مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 12:502023-09-10سياسي

نگاه دولت سیزدهم توسعه و تقویت تعاونی هاست/انجام 44 همت سرمایه گذاری تعاونی در دولت


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به وجود 101 هزار تعاونی فعال در کشور اشاره کرد و گفت:نگاه دولت سیزدهم تقویت و توانمندسازی تعاونی ها در اقتصاد کشور و استفاده از ظرفیت مردمی است.

- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به وجود 101 هزار تعاونی فعال در کشور اشاره کرد و گفت:نگاه دولت سیزدهم تقویت و توانمندسازی تعاونی ها در اقتصاد کشور و استفاده از ظرفیت مردمی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید صولت مرتضوی در نخستین همایش اقتصاد تعاونی ایران که با حضور رییس جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: نگاه دولت سیزدهم تقویت و توسعه و توانمندسازی تعاونی ها در اقتصاد کشور و استفاده از ظرفیت های مردمی است و بر همین اساس امروز رییس جمهور دعوت تعاونگران را قبول و در همایش حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به حضور نمایندگان برخی کشورها در همایش گفت: تحقق شعار حکمرانی تعاون و حکمرانی مردم ضمانت اجرایی دارد و در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به وجود 101 هزار تعاونی فعال در کشور ، سهم تعاون در اقتصاد ملی را یادآور شد و افزود: با توجه به تصویب اصلاحیه سند توسعه تعاون در جهت ارتقای جایگاه بخش تعاون اقدام خواهیم کرد.

وی در عین حال از افتتاح و بهره برداری 373 طرح تعاونی در هفته تعاون خبر داد و گفت: 91 درصد از این منابع از محل سرمایه های خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه دولت سیزدهم توسعه و تقویت تعاونی هاست/انجام 44 همت سرمایه گذاری تعاونی در دولت

نگاه دولت سیزدهم توسعه و تقویت تعاونی هاست/انجام 44 همت سرمایه گذاری تعاونی در دولت